.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:
رسانه‎ها جلوی رانت‎خواری را بگیرند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اگر خبرنگاران به وظایف خود به‌درستی عمل کنند نباید شاهد هیچ معضلی در جامعه باشیم، گفت: رسانه‎ها باید جلوی رانت‎خواری را بگیرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی‎اصغر طهماسبی عصر امروز در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی استان گلستان که در تالار تورنگ شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‎ها باید ظرفیت خود را ارتقاء دهند، زبان گویای مردم باشند و در جامعه اثرگذاری کنند.

وی بر لزوم پرهیز از هر گونه بداخلاقی در شبکه‎های مجازی تأکید و تصریح کرد: سایت‎های مجازی باید هرچه زودتر باید از مجاری مربوطه نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

پشتوانه مردمی و ولایت از مولفه‎های قدرت انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از دموکراسی‎ترین کشورهای جهان محسوب می‎شود، افزود: طی 36 سال گذشته بالغ بر 30 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که همه آنها سالم برگزار شده‌اند.

وی پشتوانه ولایت و مردمی را از مولفه‎های قدرت انقلاب اسلامی دانست و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با برخورداری از این دو مولفه توانستیم تا به امروز موفق شویم.

فناوری، مولفه قدرت استکبار جهانی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در ادامه اظهار داشت: دو قشر که در جامعه اسلامی به نحو احسن تاکنون به وظایف خود عمل کردند جمهوریت نظام «مردم» و اسلامیت نظام «ولایت‌فقیه» بوده است، هر جایی که گزینه روی میز آمریکا بود، مردم به خوبی پای صحنه آمدند.

طهماسبی با اشاره به اینکه فناوری، مولفه قدرت استکبار جهانی است، گفت: کسی که به قدرت فناوری استکبار جهانی کنایه بزند پر و بالش را می‎سوزانند اما ایران توانست بر حق داشتن انرژی هسته‎ای خود پافشاری کرده و علم و فناوری هسته‎ای در کشور همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به تحریم‎های گسترده دشمن علیه انقلاب اسلامی، یادآور شد: ایران از همان ابتدا با تحریم‎های گسترده دشمن مواجه بود که اگر این تحریم‎ها علیه هر کشور دیگری انجام می‎گرفت قطعا ساقط شده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به مذاکرات هسته‎ای گفت: ما برای نخستین بار توانستیم در لایه‎های به هم فشرده استکبار جهانی اختلاف افکنیم که این برای ملت ایران و شهدا ارزشمند است؛ این توافق برای آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل اختلاف عمیقی به وجود آمد به گونه‎ای که نتانیاهو گفته بود ما با توافق هسته‎ای خفه می‎شویم.

طهماسبی خبرنگاری را شغلی شریف خواند و گفت: اگر خبرنگاران به وظایف خود به درستی عمل کنند نباید هیچ معضلی در کشور وجود داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.